„Potřebuji něco převézt...”

Potřebujete-li cokoliv převézt nebo přestěhovat, můžete svou poptávku vystavit na portále Mula. Dopravci, kteří mají o zakázku zájem, Vám budou postupně nabízet nižší ceny nebo lepší služby. Mula je pro Vás zcela zdarma.

 

„Mohu nabídnout dopravu...”

Dopravci mohou na portále Mula hledat nové zakázky a nabízet své služby. Portál Mula funguje na principu obrácené aukce: budete-li tedy chtít zakázku získat, nabídnete lepší cenu nebo lepší službu než Vaše konkurence.

  1. Pomocí elektronického formuláře vyplníte co, kdy a kam potřebujete převézt. K popisu můžete připojit fotografii věcí, které chcete přepravit.
  2. Na základě Vašeho požadavku dostanete od ověřených dopravců cenové nabídky na přepravu (Dopravci musí vlastnit oprávnění podnikat v silniční dopravě. Navíc, u jména dopravců najdete také jejich profil se základními informacemi o firmě a hodnocení od předchozích zákazníků). Navrhovaná cena bude konečná včetně DPH a přepravce si k ní nebude moci účtovat žádné příplatky. Emailem dostanete upozornění pokaždé, když obdržíte novou nabídku.
  3. Portál Mula funguje na principu obrácené aukce. Každý další přepravce Vám nabídne nižší cenu nebo lepší službu než ten předchozí, takže výsledná cena za přepravu postupně klesá.
  4. K vystavení poptávky musíte být přihlášeni. Používáte-li Mulu poprvé, musíte se zaregistrovat. Přihlásit a zaregistrovat se je možné během vyplňování poptávky.
  5. Při registraci si vyberete uživatelské jméno – Vaše skutečné jméno ani žádné osobní údaje včetně emailu nebudou nikdy zveřejeny.
  6. Během aukce je možné komunikovat s dopravci pomocí chatu. Emailem budete dostávat upozornění o nových zprávách v chatu, tak abyste na případné dotazy dopravců mohli včas odpovědět.
  7. V případě že zapomenete přihlašovací jméno nebo heslo, můžete využít službu „zapomenuté heslo“. Tato služba je přístupná na domovské stránce portálu Mula v horním pravém rohu.
  8. Nabídku některého z dopravců můžete přijmout v kteroukoliv chvíli a tím aukci ukončíte. Pokud se Vám žádná nabídka nebude líbit, nemusíte žádnou přijmout.
  9. Aukce bude otevřená maximálně 14 dní. Po jejím ukončení budete mít ještě 3 dny na to, abyste některou z nabídek přijali.
  10. Když některou nabídku přijmete, obdržíte emailem Vy i dopravce vzájemné kontaktní údaje. Na detailech přepravy se pak s dopravcem domluvíte sami mezi sebou. Dopravce je povinen Vás kontaktovat co nejdříve, tak aby bylo možné přepravu uskutečnit v domluveném termínu, nejpozději však do 7 dnů od chvíle, kdy jeho nabídku přijmete.
  11. Po uskutečnění přepravy Vás emailem požádáme o hodnocení dopravce. Souběžně bude také dopravce hodnotit Vás. Zákazník může hodnotit přepravce pozitivně nebo negativně. Dopravce může hodnotit svého zákazníka pouze pozitivně, tak abyste mohli hodnotit svého přepravce objektivně bez obav ze snížení svého hodnocení v případě, že s přepravcem nebudete spokojeni. Hodnocení přepravců se objeví v profilu, který se otevře po kliknutí na jméno dopravce.
  1. V přehledu poptávek si vyhledáte zakázky, které by Vás mohly zajímat. Informace o nových poptávkách si můžete také nechat zasílat emailem.
  2. Budete-li mít o zakázku zájem, nabídnete cenu. Nabídku můžete stáhnout nebo změnit kdykoliv až do chvíle, kdy ji zákazník přijme. Pak se již Vaše nabídka stane závazná. Nabízená cena bude včetně DPH a bude konečná, nebude tudíž možné si k ní účtovat žádné příplatky.
  3. Pro podání nabídky musíte být v systému přihlášeni. Používáte-li portál Mula poprvé, musíte se zaregistrovat. Přihlásit se a zaregistrovat je možné buď zde, nebo až během podávání nabídky k zakázce, která Vás zaujala. Podmínkou registrace je oprávnění k provozování silniční dopravy pro cizí potřeby.
  4. Nemusíte vždy nabízet nižší cenu než konkurence. Zákazníci si nevybírají nutně jen podle ceny. Máte-li dobré hodnocení a pokud komunikujete se zákazníkem, je pravděpodobné, že si vybere Vás. Ukazuje se, že dopravci, kteří jsou v chatu aktivní, získávají více zakázek.
  5. Aukce je otevřená maximálně 14 dní. Zákazník ale může aukci kdykoliv ukončit dříve například tím, že přijme některou z nabídek ještě před koncem aukce nebo aukci zruší. Po ukončení aukce mají zákazníci ještě 3 dny na to, aby Vaši nabídku přijali, přičemž my je vždy před koncem této lhůty telefonicky kontaktujeme, abychom jim termín připomněli.
  6. Poté, co zákazník Vaši nabídku přijme, dostanete od nás email s jeho kontaktními údaji. Kopii emailu dostane i zákazník. Na detailech přepravy se pak domluvíte sami mezi sebou. Zákazníka kontaktujte co nejdříve, tak aby bylo možné přepravu uskutečnit v domluveném termínu, nejpozději však do 7 dnů od uzavření závazné smlouvy.
  7. Emailem Vás požádáme o hodnocení zákazníka. Souběžně bude také zákazník hodnotit Vás. Vaše hodnocení se pak objeví v profilu, který si zákazníci budou moci prohlédnout tak, že kliknou na Vaše uživatelské jméno.
  8. Portál Mula si účtuje provizi ve výši 8% z ceny zakázky, avšak pouze u Vámi vyhraných a skutečně realizovaných zakázek. To znamená, že pokud zakázku nezískáte, nebudete platit Mule žádnou provizi ani žádné jiné poplatky. V případě, že se přeprava neuskuteční kvůli chybě zákazníka, provizi platit nebudete. Pokud by k této situaci došlo, prosím neprodleně nám to oznamte prostřednictvím formuláře Podpora a to nejpozději do 15 dnů od plánovaného dne přepravy. Pokud nám nebude situace oznámena v této lhůtě, nebudeme moci zaručit snížení fakturované provize o nerealizovanou zakázku.